16:28

ÄNTLIGEN en header jag är hyfsat nöjd med. :D
det här är typ min 5te blogg jag har haft.
inegn av dom jag har haft tidigare har jag orkat hålla på med, men nu hoppas
jag att det ska bli ändrig på det.
min "blogg kariär" brukar vara i ungefär 1 månad eller så.
men denna ska jag hålla p med ett bra tag tycker jag. :)
DAGEN...
idag har jag inte gjort så mycket.
jag somnade 4 igår så det var ganksa skönt att sova till 12 idag :D
jag låg och läste en underbar bok som jag inte kunde lägga ifrån mej förän den var slut,
så det blev lite senare en vad jag hade tänkt mej.
menmen, back to this day!
här i skövde är det 25 grader nu så jag ska nog dra ut lite o sola, eller? :question:
vet inte riktigt.
OMG, klockan är redan halv 5.
NU DRAR JAG UT, har vart inne hela dan :o
puss puss (:

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sjukt fin blogg :)

Det har varit sjukt varmt här idag!?

Händer i kväll?

2010-07-15 @ 00:11:34
URL: http://barrajennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0