gta?

hallojsan :)
måste lägga mej tidigare idag för att jag ska klippa mej 9 i morgno bitti -.-
SURT!
jag som älskar att sova ut :D
det bästa som finns på morgonen är att bli väckt o sedan somna om :love:
haha, xd
har spelat GTA nu ett bra tag o har börjat tröttnat på de nu.
har funderat på hur jag ska klippa mej imorgon :)
det blir nog bara en V-klippning o toppa luggen.
något som är väldigt snyggt enligt mej är rosa hår :D
fast jag ska inte färga mitt hår rosa, det är snyggt på vissa men inte på mej ;)
funderar även på lugg? :question:
vet inte riktigt om det blir bra på mej.
aja, nog snackat om hår!
senare i morgon ska jag till emma.
det har vart ett tag sedan vi gjorde något så det ska bli kul.
träffade henne på ica idag också, :)
vu skulle panta flaskor-.- grymt tråkigt!!!
puss puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0