sammanfattning!

1.Gick upp 8! Åt frukost m.m
2.Åkte in och kolla mitt andra lags första match- förlorade dock
3.Kollade på världens bästa Robin! Han ägde dock förlorade dom med emn dom vann de andra två! STAR!!
4.Sen åt vi på bake off, baugetter alltså! JÄTTE GOTT :D
5.Sen kolla vi vprat lags andra match-förloradde, men dom spelade bra!
6. Sen taggade vi till våran match- förlorade med 12-13, SURT!
7. Deppiga gick vi till Vanessas pappas pizzeria o åt as god pizza!
8. Sen taggade vi och vann med 4-13 tror jag! GRYMT!
9. Jag o Hanna Johnsson skyndade oss för att se hennes kille spela i en annan hall! Vi hann för den hade blivit försenad! GRYMT GLADA!
10. Efter att ha kollat en grymt bra match åkte vi hem, och nu ska jag hoppa in i duschen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0